စစ်ကိုင်း တိပိဋက ဆရာတော်က ကလေးဘဝတုန်းက သံချောင်းနဲ့ ခြစ်ပြီး ကစားခဲ့ဖူးတဲ့ ကုသိုလ်ရှင်ကျောက်စာကို ဘာကြောင့် ပြန်ပြင်ခိုင်းတာလဲ?

အဲဒါလေးကိုလေ ခဲလေးသေသေချာချာပြန်သွင်းပြီးတော့, ငါ ကလေးဘဝတုန်းက သံချောင်းလေးနဲ့ ခြစ်ပြီးတော့.. ,အဓိကအားဖြင့် ဒေါ်တင့် ဒေါ်ရွှေ သား မောင်ဘတင် ဆိုတဲ့နေရာလေးလေ,

အဲဒါလေးကြည့်လိုက်, ငါ ပြင်မယ် ပြင်မယ် နဲ့ မပြင်ဖြစ်တာ..

ဆရာတော်ဘုရားက စာသင်သား ကလေးဘဝတုန်းက သံချောင်းနဲ့ ခြစ်ပြီး ကစားခဲ့ဖူးတဲ့ ကုသိုလ်ရှင်ကျောက်စာကို ဘာကြောင့် ပြန်ပြင်ခိုင်းတာလဲ?

သံဃိကပစ္စည်းဖြစ်လို့ပါပဲ။ ဘုန်းကြီးက ဒီပါဠိတွေ နှလုံးသွင်းမိနေမှာပါပဲ။

(သံဃဿ ဝါ ဂဏဿ ဝါ သန္တကေ လာဘေ ပုဂ္ဂလိကပရိဘောဂံ ဝိယ ပရိဘုဉ္ဇိတွာ ယက္ခော ဝါ ပေတော ဝါ မဟာအဇဂေရာ ဝါ ဟုတြာ နိဗ္ဗတ္တတိ။) (အဋ္ဌသာလိနီအဋ္ဌကထာ)

သံဃာပိုင်ပစ္စည်း/ ဂိုဏ်းပိုင်းပစ္စည်းတွေကို ပုဂ္ဂလိကပိုင်လို လုပ်ချင်သလို လုပ်မရဘူး။

လုပ်ရင် ဘီလူး, ပြိတ္တာ, မြွေ ဖြစ်တတ်တယ်။ ဒါကြောင့် ရှေးရှေးဆရာတော်ကြီးတွေနှင့်

ယခုဆရာတော်ကြီးတွေက ကုလားထိုင်တွေ ကြာကြာထိုင်တော့ ကြမ်းခင်းတွေ ပျက်စီးရင် အပြစ်ဖြစ်မှာစိုးရိမ်လို့ ကုလားထိုင်အောက် ခြေမှာ အဝတ်တွေ ပတ်ထားတာ။

ကံတော်, ဉာဏ်တော်, ပါရမီတော်တို့ကို အစဉ် ဦးခိုက်ပါ၏ ဘုရား ။ Credit – Ashin Dhamma

အဲဒါေလးကိုေလ ခဲေလးေသေသခ်ာခ်ာျပန္သြင္းၿပီးေတာ့, ငါ ကေလးဘဝတုန္းက သံေခ်ာင္းေလးနဲ႔ ျခစ္ၿပီးေတာ့.. ,အဓိကအားျဖင့္ ေဒၚတင့္ ေဒၚေ႐ႊ သား ေမာင္ဘတင္ ဆိုတဲ့ေနရာေလးေလ,

အဲဒါေလးၾကည့္လိုက္, ငါ ျပင္မယ္ ျပင္မယ္ နဲ႔ မျပင္ျဖစ္တာ..

ဆရာေတာ္ဘုရားက စာသင္သား ကေလးဘဝတုန္းက သံေခ်ာင္းနဲ႔ ျခစ္ၿပီး ကစားခဲ့ဖူးတဲ့ ကုသိုလ္ရွင္ေက်ာက္စာကို ဘာေၾကာင့္ ျပန္ျပင္ခိုင္းတာလဲ?

သံဃိကပစၥည္းျဖစ္လို႔ပါပဲ။ ဘုန္းႀကီးက ဒီပါဠိေတြ ႏွလုံးသြင္းမိေနမွာပါပဲ။

(သံဃႆ ဝါ ဂဏႆ ဝါ သႏၲေက လာေဘ ပုဂၢလိကပရိေဘာဂံ ဝိယ ပရိဘုၪၨိတြာ ယေကၡာ ဝါ ေပေတာ ဝါ မဟာအဇေဂရာ ဝါ ဟုၾတာ နိဗၺတၱတိ။) (အ႒သာလိနီအ႒ကထာ)

သံဃာပိုင္ပစၥည္း/ ဂိုဏ္းပိုင္းပစၥည္းေတြကို ပုဂၢလိကပိုင္လို လုပ္ခ်င္သလို လုပ္မရဘူး။

လုပ္ရင္ ဘီလူး, ၿပိတၱာ, ေႁမြ ျဖစ္တတ္တယ္။ ဒါေၾကာင့္ ေရွးေရွးဆရာေတာ္ႀကီးေတြႏွင့္

ယခုဆရာေတာ္ႀကီးေတြက ကုလားထိုင္ေတြ ၾကာၾကာထိုင္ေတာ့ ၾကမ္းခင္းေတြ ပ်က္စီးရင္ အျပစ္ျဖစ္မွာစိုးရိမ္လို႔ ကုလားထိုင္ေအာက္ ေျခမွာ အဝတ္ေတြ ပတ္ထားတာ။

ကံေတာ္, ဉာဏ္ေတာ္, ပါရမီေတာ္တို႔ကို အစဥ္ ဦးခိုက္ပါ၏ ဘုရား ။ Credit – Ashin Dhamma